Ali je za sprejem notranjega akta potrebno mnenje sindikata pri delodajalcu?
V tem primeru veljajo splošna pravila za sprejem notranjih aktov pri posameznem zavezancu.
Komisija za preprečevanje korupcije
Integriteta, odgovornost, transparentnost
V tem primeru veljajo splošna pravila za sprejem notranjih aktov pri posameznem zavezancu.
ZZPri v šestem odstavku 9. člena zgolj določa, da morajo zavezanci za vzpostavitev notranje poti za prijavo izmed zaposlenih imenovati zaupnika, pri čemer je zaupnik (12. točka 4. člena ZZPri) ena ali več zaupanja vrednih oseb ali notranja organizacijska enota za prejem in obravnavo notranjih prijav. Edini pogoj glede imenovanja zaupnika je torej ta, da[…]
Da, ZZPri v svojem 20. členu določa zaščitne ukrepe, ki so zlasti: prepoved razkritja identitete prijavitelja in zaupnost (6. člen ZZPri), izključitev odgovornosti prijavitelja (21. člen ZZPri), sodno varstvo in začasne odredbe v primeru povračilnih ukrepov (22. člen ZZPri), brezplačna pravna pomoč (23. člen ZZPri), nadomestilo za primer brezposelnosti (24. člen ZZPri), psihološka podpora (25.[…]
ZZPri prepoveduje vsakršne povračilne ukrepe zoper prijavitelja. Najpogostejši povračilni ukrepi (19. člen ZZPri) pa so: odpoved delovnega razmerja; suspenz pogodbe o zaposlitvi; premestitev na nižje delovno mesto, onemogočanje ali zadržanje napredovanja; prenos delovnih nalog, sprememba kraja delovnega mesta, sprememba delovnega časa, zmanjšanje delovne obveznosti, neizplačilo ali znižanje plače in drugih dodatkov, neizplačilo nagrad in odpravnin;[…]
Organi za zunanjo prijavo so v skladu s 14. členom ZZPri: Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije, Agencija za trg vrednostnih papirjev, Javna agencija Republike Slovenije za varstvo konkurence, Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa, Agencija za zavarovalni nadzor, Agencija za javni nadzor nad revidiranjem, Banka Slovenije, Državna revizijska komisija za revizijo[…]
ZZPri v prvem odstavku 9. člena določa, da se notranja pot za prijavo vzpostavi tako, da se določi poseben elektronski naslov in telefonsko številko ali druge kontaktne podatke za prejem prijav. Iz navedenega izhaja, da je poleg možnosti ustne prijave pri zaupniku (4. in 7. člen ZZPri) obvezno določiti poseben elektronski naslov in telefonsko številko.[…]
ZZPri v šestem odstavku 9. člena določa, da morajo zavezanci za vzpostavitev notranje poti za prijavo izmed zaposlenih imenovati zaupnika, pri čemer je zaupnik (12. točka 4. člena ZZPri) ena ali več zaupanja vrednih oseb ali notranja organizacijska enota za prejem in obravnavo notranjih prijav. Edini pogoj glede imenovanja zaupnika je torej ta, da se[…]
Vloge notranjega revizorja ZZPri posebej ne predvideva. Sama organizacija – zavezanec pa lahko v internem aktu določi, da je z ugotovitvami zaupnika seznanjen tudi notranji revizor, pri čemer pa še vedno velja prepoved razkritja identitete in zaupnosti. Revizor tako nima dostopa do evidence prijav in identitete prijaviteljev. Lahko pa revizor po potrebi sodeluje z zaupnikom[…]
Zavezanec na podlagi štirinajstega odstavka 9. člena ZZPri sprejme notranji akt, v katerem opiše notranjo pot za prijavo in opredeli zlasti: zaupnika, po potrebi pa tudi administrativno osebje oziroma informacijsko podprt način prejema in evidentiranja prijav ter morebitnega zunanjega ponudnika storitve prejemanja prijav; elektronski naslov, telefonsko številko ali druge kontaktne podatke za prejem prijav; postopek[…]
ZZPri v šestem odstavku 9. člena zgolj določa, da morajo zavezanci za vzpostavitev notranje poti za prijavo izmed zaposlenih imenovati zaupnika, pri čemer je zaupnik (12. točka 4. člena ZZPri) ena ali več zaupanja vrednih oseb ali notranja organizacijska enota za prejem in obravnavo notranjih prijav. Edini pogoj glede imenovanja zaupnika je torej ta, da[…]